Pabbly Connect, aneb ještě počkejte se Zapierem
V dnešním článku, na který jsem si po dlouhé době udělal čas, bych se rád alespoň trochu pověnoval nástroji s názvem Pabbly Connect.
Pabbly Connect je integrační aplikace, která propojuje více aplikací dohromady, takže můžete posílat data z jedné z aplikace do druhé a synchronizovat svá data mezi více aplikacemi.
Jedná se o alternativu k asi nejznámějšímu nástroji v této oblasti, kterým je Zapier. Avšak Pabbly Connect může být pro mnoho uživatelů o něco zajímavější. Alespoň pro mě osobně je a proto bych ho rád tímto článkem dostal k více lidem.
Důvody jsou jednoduché. Za prvé funguje naprosto skvěle a pracuje se s ním velmi snadno a za druhé je levnější. A to o dost. Proto jsem mu dal šanci a dnes si nedovedu představit práci bez něj.
Základní informace k Pabbly Connect:
- Využívá ho více než 9 000 zákazníků
- Podporuje více než 850 integrací
- K dispozici více než 2 000 tutoriálu (videí) pro konfiguraci různých automatizací
- Je levnější než Zapier
- Je levnější než Make (dříve Integromat)
- Funguje naprosto skvěle a zvládne s ním pracovat téměř každý okamžitě
Kolik to tedy stojí?
Otázka, která zajímá pravděpodobně každého ještě předtím, než začne zkoumat další informace.
V první řadě je nutno zmínit, jak integrační nástroje jako je Pabbly Connect fungují.
V integračních nástrojích vytváříte takzvané Workflows, což by se dalo přeložit jako pracovní tok, nebo tok několika po sobě jdoucích úkonů. Tyto toky úkonů se skládají z takzvaných úloh. Úlohou v praxi bývá provedení akce každou jednotlivou aplikací, kterou máte ve workflow přidanou.
Pro představu se může jednat například o následující:
Facebook Lead Ads -> Google Sheets
1 workflow a 2 úlohy
Facebook Lead Ads -> Filtr -> MySQL
1 workflow a 3 úlohy
U prvního příkladu se jedná o workflow, která obsahuje 2 úlohy a druhý příklad obsahuje úlohy 3.
A úlohy jsou přesně to, okolo čeho se točí celé placení za nástroj.
Pabbly Connect nabízí i tarif zdarma, který obsahuje 100 úloh měsíčně.
Hlavní cenový rozdíl oproti ostatním nástrojům
Zatímco Integromat (Make) v rámci tříkrokového workflow spotřebuje 3 úlohy a Zapier 2, tak Pabbly Connect spotřebuje úlohu pouze jednu.
Díky tomu můžete znatelně ušetřit, protože vám bude například stačit základní tarif za 10 dolarů měsíčně, který obsahuje 12 000 úloh. Samozřejmě záleží na objemu Workflows, které ke své práci potřebujete.
Pabbly Connect a jeho tarify
Při výběru tarifu Pabbly Connect velmi záleží na tom, zda zvolíte tarif s předplacením na rok, 2 roky, 3 roky a nebo ho budete platit jen měsíčně bez předplacení.
Měsíční platba bez předplacení
S předplacením na rok
S předplacením na 2 roky
S předplacením na 3 roky
Na obrázcích výše můžete vidět rozdíly mezi cenami při určitém předplacení. Každý balíček obsahuje jiný limit úloh. Vy už samozřejmě dobře víte, co úloha znamená 🙂
Až už si vyberete jakýkoliv balíček, tak zaručeně ušetříte značné prostředky ve srovnání s konkurenčními nástroji.
SPECIÁLNÍ TARIF PABBLY
Jednorázová platba za Pabbly Connect bez následných poplatků!
Tohle je naprosto skvělá věc, kterou jsem využil já osobně. Pabbly nabízí možnost si nástroj zaplatit jednorázově a následně už žádné další měsíční poplatky neplatit.
I zde máte na výběr ze tří tarifů, kdy každý z tarifu obsahuje jiný počet úloh v ceně.
Tam to vypadá asi takto:
- 3 000 úloh měsíčně a 10 workflow | $149
- 6 000 úloh měsíčně a 20 workflows | $298
- 10 000 úloh měsíčně a neomezený počet workflows | $447
Pokud například už na začátku víte, že měsíčně Vám k vašim automatizacím bude stačit méně než 3 000 úloh, tak stojí za zvážení, zda nezvolit tuto nabídku.
Tyto doživotní tarify na webu Pabbly nenajdete úplně jednoduše, protože je nepromují tak často, ale já odkaz k dispozici mám.
K čemu Pabbly Connect využívám já?
Nástroj využívám zejména při práci s lead generation kampaněmi na Facebooku, kdy si moji klienti přejí leady vytahovat do jiných nástrojů a nepracovat s nimi v rámci platformy Facebooku.
Jedná se tedy nejčastěji o následující:
- Facebook Lead Ads –> Google Sheets (Posílání získaných leadů to tabulky)
- Facebook Lead Ads –> MySQL (Posílání získaných leadů do databáze a díky tomu tak to svých interních systémů)
- Facebook Lead Ads –> GMail (Automatické zasílání e-mailu uživatelům, kteří vyplnili formulář na Facebooku)
Pro tyto účely je pro mě Pabbly Connect skvělý parťák bez kterého si lead generation dokážu těžko představit. Avšak je možné tento nástroj použít v téměř nevyčerpatelných scénářích. Přeci jen je k dispozici přes 850 předpřipravených integrací, mezi kterými jsou ty nejznámější aplikace.
Například:
- Asana
- ActiveCampaign
- Basecamp
- Facebook Lead Ads
- Facebook Comments
- Facebook Custom Audience
- Facebook Ads
- GitHub
- Google Analytics
- Gmail
- Google Docs
- Google Drive
- Google Sheets
- Google Moje Firma
- HubSpot
- Intercom
- Jira
- LiveChat
- MailChimp
- Microsoft Exchange
- Microsoft Office 365
- Monday.com
… a takhle bych mohl pokračovat ještě docela dlouho. Ale věřte že 99 % nástrojů je v Pabbly připravených.
A ta nejdůležitější věc na závěr, s Pabbly se skutečně dobře pracuje, a zvládne to úplně každý.
Informací k tomu nástroji bych zde mohl sepsat určitě více, ale k tomu tenhle článek nemá sloužit. Chtěl jsem popsat zejména moje pocity a zkušenosti.
To je tedy můj pohled na věc, moje zkušenosti s tímto nástrojem a doporučení pro každého, kdo potřebuje propojovat více aplikací mezi sebou.
Zkuste to sami a případně mi dejte vědět, jak vám Pabbly vyhovuje. Budu moc rád.
V opačném případě, kdybyste si s čímkoliv nevěděli rady, ozvěte se a rád pomohu.